Someone you loved.


Nie mam super wypasionego sprzętu, dostępu do profesjonalnego studia nagrań ani żadnych cudownych programów czy też umiejętności dźwiękowca. Nagrywam swoim telefonem na dyktafonie a następnie nakręcam film i staram się go w miarę dobrze dopasować do dźwięku choć przyznam, że nie raz to ogromne wyzwanie. Śpiewam, ponieważ sprawia mi to przyjemność i nie interesuje mnie to czy według opinii znawców robię to "poprawnie" czy technicznie pozostawiam wiele do życzenia. To prawda, publikuję swoje filmy ale nie w celu robienia z siebie wokalistki bo jestem jedynie amatorką, która w zaciszu swego domu lubi sobie pośpiewać i mam jeszcze gdzieś w sobie tą chęć pokazywania się innym, zwrócenia na chwilę na siebie uwagi, cóż.. taka już jestem. Jestem zdania, że nikogo nie zmuszam by mnie obserwował a kto chce ten posłucha a kto nie - przewinie dalej. Moje muzyczne przygody dawno mam za sobą i w pewnym momencie swojego życia po prostu poczułam, że żadne występy czy robienie na tej ścieżce kariery nie da mi szczęścia bo wprawdzie to nie są rzeczy, które realnie by mnie uszczęśliwiły i uświadomiłam sobie tym samym jakie są moje pragnienia i potrzeby. Obecnie uważam, że jestem w najlepszym okresie swojego życia, w którym co prawda nie wszystko jest idealnie ale bliskie ideału z mojej perspektywy a to wszystko dlatego, że zmieniłam postrzeganie świata co uczyniło mnie szczęśliwą.
Film można obejrzeć na moim instagramie Crystal Vegas






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 Rzeczy, które warto wiedzieć zanim wybierzesz się do Disneylandu w Paryżu.

To zacznijmy